很不錯的一首歌

MV



I don't want another pretty face
I don't want just anyone to hold
I don't want my love to go to waste
I want you and your beautiful soul
You're the one I wanna chase
You're the one I wanna hold
I wont let another minute go to waste
I want you and your beautiful soul

I know that you are something special
To you I'd be always faithful
I want to be what you always needed
Then I hope you'll see the heart in me

I don't want another pretty face
I don't want just anyone to hold
I don't want my love to go to waste
I want you and your beautiful soul
You're the one I wanna chase
You're the one I wanna hold
I wont let another minute go to waste
I want you and your beautiful soul

Your beautiful soul, yeah
You might need time to think it over
But im just fine moving forward
I'll ease your mind
If you give me the chance
I will never make you cry c`mon lets try


I don't want another pretty face
I don't want just anyone to hold
I don't want my love to go to waste
I want you and your beautiful soul
You're the one I wanna chase
You're the one I wanna hold
I wont let another minute go to waste
I want you and your beautiful soul

Am I crazy for wanting you
Baby do you think you could want me too
I don't wanna waste your time
Do you see things the way I do
I just wanna know if you feel it too
There is nothing left to hide

I don't want another pretty face
I don't want just anyone to hold
I don't want my love to go to waste
I want you and your beautiful soul
You're the one I wanna chase
You're the one I wanna hold
I wont let another minute go to waste
I want you and your beautiful soul

Your beautiful soul, yeah



天使的心
我不想要另一張漂亮臉蛋
我不想要隨便擁抱任何人
我不想要將我的愛白白浪費
我只想要妳和妳天使的心


verse 1


我知道妳是特別的
對妳, 我將永遠忠貞不二
我想要成為妳所需要的
然後我希望妳看到我的心


我不想要另一張漂亮臉蛋
我不想要隨便擁抱任何人
我不想要將我的愛白白浪費
我只想要妳和妳天使的心
妳是我想要追逐的人
妳是我想要擁抱的人
我不會再浪費任何時間
我想要妳和妳天使的心
(妳天使的心, 是的...)


Verse 2


妳可能需要時間仔細考慮
但我很樂意繼續下去
我將舒緩妳的心靈,
如果妳給我機會
我絕不會讓妳哭泣,
來吧! 讓我們試試看


Chorus


我不想要另一張漂亮臉蛋
我不想要隨便擁抱任何人
我不想要將我的愛白白浪費
我只想要妳和妳天使的心


妳是我想要追逐的人
妳是我想要擁抱的人
我不會再浪費任何時間
我想要妳和妳天使的心....
我是如此瘋狂地渴望妳
寶貝妳是否也同樣渴望我
我不想要浪費妳的時間
妳是否看到我所看到的

我只想知道妳也一樣感覺到它
沒有什麼好隱藏的


Chorus


我不想要另一張漂亮臉蛋
我不想要隨便擁抱任何人
我不想要將我的愛白白浪費
我只想要妳和妳天使的心


妳是我想要追逐的人
妳是我想要擁抱的人
我不會再浪費任何時間
我想要妳和妳天使的心
我不想要另一張漂亮臉蛋
我不想要隨便擁抱任何人
我不想要將我的愛白白浪費
我只想要妳和妳天使的心
ooohhh 妳天使的心
yeeaaahhh
yeeaaahhh



arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 lupoyu324 的頭像
    lupoyu324

    something

    lupoyu324 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()